Oyuncu Gabriel Basso, The Night Agent dizisinin üçüncü sezonunun çekimleri için İstanbul’a geldi

HomeMAGAZİN

Oyuncu Gabriel Basso, The Night Agent dizisinin üçüncü sezonunun çekimleri için İstanbul’a geldi

[responsivevoice_button voice="Turkish Female"]

Haber: Dr. Habib Aytekin yazdı... Oyuncu Gabriel Basso, The Night Agent dizisinin üçüncü sezonunun çekimleri için İstanbul'a geldi. Türk hay

Paylaş:

Haber: Dr. Habib Aytekin yazdı…

Oyuncu Gabriel Basso, The Night Agent dizisinin üçüncü sezonunun çekimleri için İstanbul’a geldi.

Türk hayranlarına samimi bir mesaj verdi. 30 yaşındaki oyuncu, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda İstanbul’da olmanın keyfini çıkardığını belirterek “Burayı seviyorum” dedi.

Ayrıca, çekimlerin çok iyi gittiğini ve İstanbul’da harika zaman geçirdiğini ifade etti.

Basso’nun bu mesajı, Türk hayranları tarafından büyük bir ilgi oluştu.