Cumhurbaşkanı Erdoğan oyunu kullandı

HomeGÜNDEM

Cumhurbaşkanı Erdoğan oyunu kullandı

[responsivevoice_button voice="Turkish Female"]

Paylaş:Haber : Dr. Habib Aytekin yazdı… Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri için oyunu Üsküdar’da kullandı. Oyunu kullandıktan sonra kısa bir açıklama yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Yerel yönetimlerden inşallah ülkemiz milletimiz için hayırlı bir netice çıkar diye düşünüyorum.” dedi.

Paylaş:

Haber : Dr. Habib Aytekin yazdı…

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri için oyunu Üsküdar’da kullandı. Oyunu kullandıktan sonra kısa bir açıklama yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Yerel yönetimlerden inşallah ülkemiz milletimiz için hayırlı bir netice çıkar diye düşünüyorum.” dedi.