Magazin Haber Merkezi TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta sezonu 82 puanla lider tamamlayan Sarıyer, İskenderunspor karşısında aldığı 1-0’lık galibiyetle
Magazin Haber Merkezi

TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta sezonu 82 puanla lider tamamlayan Sarıyer, İskenderunspor karşısında aldığı 1-0’lık galibiyetle şampiyonluğunu ilan etti
ve Trendyol 1. Lig’e yükseldi. Uzun süredir bu başarıyı bekleyen camia, İstanbul Boğazı’nda düzenlenen coşkulu bir organizasyonla şampiyonluğu kutladı.
Kutlamalara sosyal medyada katılan isimlerden biri de, geçmişte Sarıyer Spor Kulübü’nde 10 yıl boyunca asbaşkanlık yapan sanatçı Ferhat Göçer oldu.
Göçer, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Çok mutluyum. 10 yıl yönetiminde asbaşkanlık yaptığım Sarıyer şampiyon. Hedef Süper Lig” ifadelerine yer verdi.

Taraftarların yoğun ilgi gösterdiği kutlamalarda, oyuncular ve teknik heyet büyük bir coşkuyla karşılandı. Sarıyer camiası, bu önemli başarının ardından gözünü şimdi Süper Lig hedefine çevirmiş durumda.

