Haber: Dr. Habib Aytekin yazdı... Oyuncu Bade İşçil, Fenerbahçe'nin Anderlecht karşısında 3-0'lık zaferini sosyal medya üzerinden kutladı. U
Haber: Dr. Habib Aytekin yazdı…

Oyuncu Bade İşçil, Fenerbahçe’nin Anderlecht karşısında 3-0’lık zaferini sosyal medya üzerinden kutladı.
UEFA Avrupa Ligi Son 16 Play-Off Turu ilk maçında sarı-lacivertlilerin galibiyeti sonrası kutlama yaptı.

İşçil taytını giyip galibiyet dansı yaparak bu anı paylaştı.
İşçil, dans videosunu taraftar notuyla yayınladı.

